Obchodní podmínky

Obchodní podmínky a reklamační řád

Obchodní podmínky

Při prodeji zdravotnického materiálu je možno ze strany prodávajícího požadovat doklad o “Registraci nestátního zdravotnického zařízení”, popř. oprávnění k “prodeji, skladování a distribuci zdravotnického materiálu”.

1) PLATNOST
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě (eshop) společnosti Gyn partner s.r.o.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).

2) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Veškeré objednávky podané některým z níže uvedených způsobů jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku dodání zboží.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
Vlastnické právo na objednané zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. Zboží je až do zaplacení plné částky majetkem prodávajícího.
Podáním objednávky některým z níže uvedeným způsobem kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech.

3) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Možnosti podání objednávky:

telefonicky – na telefonním čísle +420 602 189 836 od 8.00 do 12.00 hod.
e-mailem – objednávku můžete poslat na e-mailovou adresu info@gynpartner.cz

Náležitosti objednávky:
Podmínkou pro naplnění platnosti on-line objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí: Název společnosti, odpovědný pracovník, adresa, IČ, telefonický kontakt, mobilní telefon pro přepravní společnost, případně email

Po odeslání objednávky a jejím následném zpracování bude kupujícímu e-mailem odesláno potvrzení o jejím přijetí. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti neprodleně nás kontaktujte (viz. kontakty).
Přejete-li si potvrzení objednávky telefonicky, zřetelně to vyznačte na objednávce.
Upozorňujeme zákazníky, že podle platné legislativy je možné prodávat některé výrobky pouze poskytovatelům zdravotní péče.
Vyplněním a odesláním objednávky zákazník potvrzuje závaznost objednávky a souhlas s těmito obchodními podmínkami. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky. 
Pokud Vámi objednané zboží není momentálně skladem, nebo není možné dodržet uvedený dodací termín, budete o této skutečnosti informováni prostřednictvím e-mailu. Pokud v takovém případě provedete do 24 hodin storno objednávky, buď prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, objednávka je považována za zrušenou. Postupujte dle odstavce \”Zrušení objednávky\”)

4) CENY
Všechny ceny jsou uvedeny ve formátu s DPH i bez DPH, ceny jsou uvedeny bez dopravy. Vždy zaplatíte pouze cenu výrobku, která je uvedena na našich stránkách. Naše společnost je plátcem DPH.

5) PLATEBNÍ PODMÍNKY
Firemní zákazníci (mající IČO) mohou nakupovat na fakturu se splatností 30 dnů. Ostatní zákazníci mohou využít platby předem na účet 2901064289/2010 nebo platby při předání zboží. Zboží je majetkem prodávajícího do doby, než je zákazníkem v plné výši zaplaceno (u bezhotovostních plateb se za zaplacení považuje doba, kdy se prodávajícímu částka převede na účet).

6) DODACÍ PODMÍNKY
Zboží běžně expedujeme po celé ČR a to pomocí přepravních společností. U zboží běžně dostupného a zboží, které máme na skladě, probíhá odeslání zásilky zpravidla tentýž nebo následující pracovní den. Při objednávce do 10000 Kč je účtován poplatek 250 Kč za každých 15 kg hmotnosti. V případě platby na dobírku se k ceně dopraného připočítává poplatek dle sazebníku příslušné přepravní společnosti. Zboží je po dobu přepravy pojištěno. Daňový doklad zasíláme emailem při odeslání zboží.

7) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

8) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte jako zákazník – soukromá osoba právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena:

Odešlete dopis (email) s textem: \”o odstoupení od smlouvy (číslo objednávky) s žádostí o vrácení uhrazené částky za zboží na adresu/na účet\” (uveďte prosím adresu na kterou má být částka poukázána, pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu).
Vrácené zboží musí být v původním nepoškozeném obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi.
Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodů se na transakci nevztahuje doprava zdarma a částka vrácená kupujícímu bude snížena o skutečné náklady prodejce na dopravu.

9) OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Tento internetový obchod se ve své činnosti se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Vaše data u nás uschovaná jsou chráněna před zneužitím a nikdy nebudou poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu a to pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace se zákazníkem.
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.
Internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem. Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

obchodní společnosti  Gyn Partner s.r.o.
se sídlem Italská 2317, Kladno, 27201
identifikační číslo: 05396280
Spisová značka: C 262509 vedená u Městského soudu v Praze

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.gynpartner.cz

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

    1. 2. Tento reklamační řád (dále jen „reklamační řád“) společnosti Gyn Partner s.r.o. (dále jen „prodávající“) upravuje v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)  a v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“) postup při uplatňování práva z vad zboží (dále jen „reklamace“) plynoucího z kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavřené mezi prodávajícím a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.
    2. 2. Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Pro vyloučení všech pochybností platí, že ustanovení obchodních podmínek upravující výhradně práva a povinnosti spotřebitele, nedopadají na podnikatele ve smyslu § 420 občanského zákoníku, přičemž na práva a povinnosti podnikatele se v takových případech vztahuje obecná úprava občanského zákoníku, není-li v těchto obchodních podmínkách stanoveno jinak.
    3. 3. Kupující bere na vědomí, že předmětem koupě může být zdravotnický prostředek ve smyslu § 2 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zdravotnických prostředcích“). V takovém případě se na distribuci a dovoz zdravotnických prostředků vztahují také ustanovení zákona o zdravotnických prostředcích, zejména pak § 43 a § 45, a vyhlášky č. 62/2015 Sb., o provedení některých ustanovení zákona o zdravotnických prostředcích.
    4. 4. Ustanovení reklamačního řádu jsou nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
    5. 5. Znění reklamačního řádu může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění reklamačního řádu.
  1. ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO
    1. 1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    2. 2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
      1. 2. 1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
      2. 2. 2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
      3. 2. 3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
      4. 2. 4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zároveň
      5. 2. 5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. ZÁRUČNI DOBA A ZÁRUKA ZA JAKOST
    1. 1. Projeví-li se vada v průběhu jednoho měsíce od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
    2. 2. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvanácti čtyř měsíců od převzetí.
    3. 3. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.
    4. 4. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti.
    5. 5. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou kupující nemůže vadné zboží užívat.
  1. PRÁVA Z VAD
    1. 1. Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u prodávajícího. Je-li však v potvrzení vydaném prodávajícímu ohledně rozsahu práv z odpovědnosti za vady (ve smyslu ustanovení § 2166 občanského zákoníku) uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba podle předchozí věty je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání.
    2. 2. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo
      1. 2. 1. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
      2. 2. 2. na odstranění vady opravou věci,
      3. 2. 3. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
      4. 2. 4. odstoupit od smlouvy.
    3. 3. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
    4. 4. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.
    5. 5. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v čl. 2.2 reklamačního řádu, může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
    6. 6. Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
  1. VYŘÍZENÍ REKLAMACE
    1. 1. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující uplatnit zejména písemně na adrese Gyn Partner s.r.o., Italská 2317, Kladno, 27201, telefonicky na čísle 602189836 či elektronickou poštou na adrese info@gynpartner.cz.
    2. 2. Uplatňuje-li kupující reklamaci písemně, musí reklamace obsahovat zejména číslo faktury, název či katalogové číslo zboží, šarži zdravotnického prostředku, počet vadných kusů a popis závady nebo přesné určení jak se projevuje, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakým způsobem má být zboží po vyřízení reklamace kupujícímu vydáno, případně na jakou adresu má být odesláno.
    3. 3. Spotřebiteli musí být reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající a spotřebitel nedohodnou na delší lhůtě. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace v souladu s ust. § 605 občanského zákoníku. Po uplynutí této lhůty se spotřebiteli přiznávají stejná práva jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
    4. 4. Kupující je povinen předat zboží k vyřízení reklamace kompletní. V případě, že kupující nedodá zboží kompletní a jeho kompletnost je nezbytná ke zjištění existence reklamované vady a/nebo k jejímu odstranění, běh lhůty pro vyřízení reklamace začíná až dodáním chybějících částí.
    5. 5. Kupující je při uplatnění reklamace povinen předat zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství.
    6. 6. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace (dále také jen „reklamační protokol“). Pokud spotřebitel zboží zaslal k reklamaci přepravní službou, obdrží reklamační protokol e-mailem. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené prodávajícím k provedení opravy.
    7. 7. Spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, přičemž jsou tyto náklady chápány jako nejnižší možné. Jedná se zejména o poštovné za zaslání reklamovaného zboží. Spotřebitel o proplacení těchto nákladů musí požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.
  1. UKONČENÍ REKLAMACE, VRÁCENÍ ZBOŽÍ
    1. 1. O vyřízení reklamace informuje prodávající kupujícího prostřednictvím SMS, e-mailem nebo telefonicky.
    2. 2. Prodávající kupujícímu reklamované zboží vydá, případně odešle na adresu uvedenou v písemném uplatnění reklamace dle čl. 5.2 reklamačního řádu.
    3. 3. Odmítne-li kupující reklamované zboží převzít, je povinen zaplatit prodávajícímu poplatek za jeho uskladnění ve výši 25 Kč za každý započatý den uskladnění.
    4. 4. Prodávající kupujícímu po vyřízení reklamace vydá, případně zašle písemné potvrzení o způsobu vyřízení reklamace a provedení opravy, době trvání reklamace, popřípadě zdůvodnění zamítnutí reklamace společně s reklamovaným zbožím.

 

V Kladně 1.1.2022